Malgen

I složité záležitosti vyřešíme snadno

Jak pracujeme při prodeji nemovitosti

Nasloucháme Vám a ptáme se, abychom skutečně pochopili Vaše cíle a mohli tak doporučit nejlepší strategii pro nalezení kupce. Je pro Vás důležité prodat za nejvyšší možnou cenu, nebo dáváte přednost úspoře času? Přejete si využít všechny dostupné možnosti inzerce, nebo je pro Vás důležité, aby prodej proběhl diskrétně?

Prvním krokem je nezávazná schůzka a prohlídka nemovitosti, samozřejmě zdarma. Probereme různé možnosti stanovení ceny podle Vašich priorit. Probereme možné varianty i další detaily, včetně všech kroků naší budoucí spolupráce, aby Vás nic nemohlo nepříjemně překvapit.

Přichází na řadu podpis Zprostředkovatelské smlouvy a Vy máte tu nejtěžší práci za sebou, teď už je to na nás.

Nachystáme nemovitost k prodeji. Pro dokonalou prezentaci je toho třeba hodně udělat, ovšem příprava od profesionálů je na výsledku opravdu znát. Home staging pomáhá zájemcům získat harmonický dojem a představu, že právě zde by mohl být jejich budoucí domov nebo zázemí firmy. Také drobné opravy a dokonalý úklid jsou nezbytností k získání perfektních fotografií objektu. Jednoduše děláme vše pro to, aby Vaše nemovitost vypadala co nejatraktivněji.

Je to tady, spouštíme inzerci. Na webových stránkách, nejznámějších realitních portálech, sociálních sítích, a oslovujeme také klienty z naší databáze. Jsme zase o krok blíž k úspěšnému prodeji.

Následují prohlídky. Všechno zvedání telefonů, odpovídání na e-maily a spousty dotazů, organizace prohlídek a obhajoba prodejní ceny, to je jen na nás. Vy se zatím můžete věnovat čemukoliv zrovna chcete.

Bezchybný právní servis je u prodeje nemovitostí nezbytný. Všechno “papírování” bude připraveno bez zbytečných průtahů, takže bude zajištěna jak profesionální rezervační a kupní smlouva, tak úschova peněz dle Vašich preferencí (ať už zvolíte naši agenturu, advokáta či banku).

Dohlédneme na zajištění náležitostí na katastru, stejně jako na následné uvolnění peněz z úschovy po úspěšném zápisu, asistujeme u předání nemovitosti.
Na konci procesu jste Vy jako spokojený klient. Pokud budete však potřebovat cokoliv dalšího, ať už třeba asistenci při převádění energií či organizaci vyklízení a stěhování, jsme tu stále pro Vás.

Jak pracujeme při pronájmu nemovitosti

Začínáme nezávaznou schůzkou spojenou s prohlídkou nemovitosti, která probíhá zdarma. Vysvětlíme Vám celý postup a probereme Vaše představy o naší spolupráci. Máme aktuální přehled o trhu a tak dokážeme stanovit ideální cenu.

Podepíšeme smlouvu o zprostředkování a tím přechází (téměř) všechny starosti na nás.

Profesionálně zhodnotíme nemovitost, abychom ji mohli adekvátně prezentovat budoucím zájemcům. Ať už jde o vybavení a současný stav, lokalitu, občanskou vybavenost, či porovnání s dalšími nabídkami v okolí. Připravíme profesionální fotografie, které podtrhnou kvality prostoru, a další potřebné podklady.

Postaráme se o veškerou inzerci, organizaci prohlídek, zodpovídání dotazů, prostě dokonalou prezentaci Vaší nemovitosti. Náš spolehlivý tým klade důraz na naprostou profesionalitu, ovšem také lidskost, která pomůže zájemcům představit si bydlení v novém domově, bez stresu a nátlaku.

Připravíme nájemní smlouvu a všechno nezbytné “papírování”, aby i ty nejsložitější fáze procesu proběhly hladce a bez nepříjemných překvapení.

S předávacím protokolem v ruce můžeme s úsměvem zakončit naši úspěšnou spolupráci. Pokud potřebujete ještě s čímkoliv pomoct, kupříkladu s přepisem energií či v budoucnu s prodloužením smlouvy, jsme Vám vždy k dispozici.

Kávu platíme my

Pomáháme firmám i jednotlivcům

K vašim potřebám přistoupíme individuálně. Je to jednoduché, zavolejte nám nebo pošlete e-mail. Na základě Vašich požadavků zašleme nabídku, nebo si s vámi dáme schůzku u dobré kávy.

800 991 100